8 Nisan 2015 Çarşamba

Ne Okudum 1 ( ORHAN PAMUK BENİM ADIM KIRMIZI )

Merhaba

Bir sanat tarihçi olarak Kitap okumayı çok seviyorum tabi ki öncelik kendi bölümümle ilgili sanat kitapları olsa da ve yabancı cinayet romanı dışında tüm kitapları da severek okurum. Üniversitede araştırma görevlisi arkadaşıma farklı sanat içerikli akıcı bir roman önersene dedim direkt elime bu kitabı verdi al oku dedi!!  bende Orhan pamuğu pek severim bazı kitaplarını okudum  fakat benim adım kırmızıyı nedendir bilmem hiç karşılamadım sağolsun arkadaşım kitap zevkimi biliyor ki önerdi
yayını: iletişim yayınları
sayf.470
Devamını oku

Kitap Orhan Pamuk '' En renkli ve en iyimser romanım'' Diyor Benim Adım Kırmızı kitabı için.. 1960 yıllarda Aşkın, evliliğin , mutluluğun üzerine yazılmış  İstanbul geçen ve herkesin kendi sesiyle konuştuğu, ölülerin ve eşyaların bile dillendiği çok farklı, güzel ve akıcı bir roman.. Bir sanat tarihçi olarak eski resim sanatının  anlatılması da tadına tat katmış... Herkesin severek okuyacağına eminim benim bugün ki kitap önerim bir diğer postumda başka bir kitap önerisiyle birlikte olmak ümidiyle kendinize iyi bakın bol okumalı günler diliyorum...

2 yorum:

  1. mrb cnm, banada beklerim ;)

    YanıtlaSil
  2. Orhan Pamuk´tan iki kitap okudum ne yalan söyleyeyim ikisini de zor bitirdim. Bu kitabin ismini de cok duydum. Bloguma göz atarsan ve takip edersen sevindirirsin beni. Keyifli okumalar! :)

    YanıtlaSil