10 Nisan 2015 Cuma

Melis in Neverland Blogu 1 yasında çekilişi

 
 
 
 
 

 

Blogum 1 Yaşında, İlk Çekilişin Vaktidir

 
 
 
Bogumu yazmaya başlayalı 1 yıl olmuş bile :) Sadece 1 yılda blogum sayesinde ne çok, ne güzel arkadaşlar edinmişim. Sıkıntılı dönemlerimde destekleyen, mutluluğumu benimle paylaşan güzel arkadaşlarım iyi ki varlar..
Blog yazmaya vakit geçirmek amacıyla başlayıp da bu kadar bağlanabileceğimi, bu kadar mutlu olacağımı düşünmemiştim doğrusu.. Şimdi bu mutluluğumu sizlerle de paylaşmak, en azından içinizden birini olsun mutlu etmek istiyorum.. Epey düşündüm sizlere ne hediye etsem diye ve sonunda hediyenizi siz seçin istedim.. Mac online dan 150 tl değerinde hediye çekim var sizlere.. Siz beğenin isteyin ben alıp size yollıyım.. Sadece şu, sadece bu diye sınırlandırmak istemediğim için ve en azından 2 parça alabilmenizi istediğim için bu meblağı belirledim.. Dilerim kazanan kişinin mutlu olacağı bir hediye olur :)buradan ulaşabilirsiniz   Çekiliş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder